پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118248
حمله رژيم صهيونيستي به غزه در آستانه روز قدس حماقتي آشکار است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1936

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر مظاهر شهراني در گفتگو با خبرنگار سياسي اساتيد برتر گفت: صهيونيست ها هدف هاي بلندي را از قبل در سر مي پروراندند و هنوز آن ها را فراموش نکرده اند و يکي از اين هدفها که در پي آن در راستاي جنگ ?? روزه و ??روزه شکست هاي سنگيني متحمل شده اند و بدنبال جبران اين شکست ها هستند .

وي بيان داشت: اسرائيلي ها به دنبال اين هستند که اولا اين برتري نظامي را مجدد بدست بياورند و نگاهي که سابقا جامعه جهاني نست به اسرائيل داشته است مجددا معطوف به خود گردد.

اين تحليلگر مسائل بين المللي ادامه داد: صهيونيسم جهاني با کمک به مخالفان سوريه و مخالفان مصر و ليبي قدم در راه بر هم زدن امنيت منطقه برداشتند.

وي با اشاره به اينکه مبارزات اخير سوريه و عراق شرايط را براي جولان اسراييل فراهم کرده است گفت: اين رژيم منحوس و جعلي احساس مي کند که يک فرصت طلايي برايش بوجود آمده است و از سويي جمهوري اسلامي ايران هم هوش و ذهنش به سمت کشورهاي مورد تهاجم داعش متوجه کرده است از اينرو فضارا فراهم مي بيند تا با اقدامات وحشينه جديد خود کشتاري ديگر راه اندازد و به لحاظ آزمايش توان مقابله کشورهاي مخالف خود دست به اين اقدام زده است.

به گفته اين استاد دانشگاه شهرکرد، کشور هاي خاور ميانه هرگز تحمل وحشيگري هاي اسرائيل را ندارند لذا تنها راه نجات مسلمانان و فلسطيني ها از بين بردن غده سرطاني با نام اسرائيل است.

وي ادامه داد: اسرائيل با يک حرکت تحريک آميز مناطقي از جنوب لبنان را مورد اصابت موشک قرار مي دهد تا هم نيروهاي مقاومت را آزمايش کند و هم نوعي تجهيز و آمادگي خود براي نبردهاي ديگر با مقاومت باشد.

وي ابراز اميدواري کرد : فلسطين از اين انتفاضه سوم هم به ياري خدا و با استقامت هرچه تمامتر بيرون خواهد آمد.


مظاهر شهراني با دعوت مردم به راهپيمايي هر چه پرشور تر روز قدس افزود: خوشبختانه مردم با شعور ايران هرسال با ابهت تر از سال هاي قبل با حضور در راهپيمايي هاي دشمن شکنانه خود، انزجار خود را از ظلم و استکبار اعلام کرده اند، يکي از اثرات راهپيمايي ها و دفاع هاي مردم منطقه از فلسطين تاثير گزاري بر ديگر کشورهاي منطقه و ايجاد ترس براي تروريست ها است.

وي ادامه داد: براي همگان هيچ شک و ترديدي وجود ندارد که اسراييل پشت همه جنايات خاورميانه است اما مردم کشورهاي حوزه خليج و فارس آگاه تر از آن هستند که در برابر اين وحشي گري ها کوتاه بيايند.


اين کارشناس سياسي گفت: کشورهاي اسلامي طي اعتراض هايي اعم از نامه، بيانيه و راهپيمايي مراتب انتقاد خود را از سازمان ملل مبني بر ناديده گرفتن حقوق فلسطيني ها داشته اند اما آن طور که به نظر مي رسد گوش اين سازمان جهاني از اين موضوع هميشه بسته است و نه تنها حمايتي از آنان نداشته اند بلکه حقانيت را به اسرائيل داده اند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html